2013年11月9日土曜日

10月のライブのあれこれ

10月5日(土) Cafe De Iwaccoさんでのライブでした(*^o^*)

このお店は床が石畳で、いい感じに響いて気持ちいいんです。

 この日も本当に楽しく演奏できました。

ありがとうございました☆
秦乃里子(Pf&Vo)、小寺秀幸(Tb)

 
10月14日(月・祝)

門真ジャズフェスティバルにお越しくださった皆さん、ありがとうございました(*^◯^*)♪


夕方の最後の枠でしたが秋らしい少しヒンヤリした空気が気持ちよかったです^ ^♪


『地元イベントを応援しよう!』

という気持ちで先月から

♪守口宿ジャズストリート

♪門真ジャズフェスティバル

と参加させていただきましたが、

 次は、

枚方ジャズストリート(11月9日、10日)に参加させて頂きます(^○^)☆


地元愛♡満載で、頑張りたいと思いますのでよろしくお願いいたします♪
田中雄紀(Pf)井上歩(Bs))Ed Wiehe(Ds)秦乃里子(Vo)小寺秀幸(Tb)

2 件のコメント:

  1. Hi, I saw you play at JK bar 11/23 with my friends, very nice music. When will you be at JK bar again? The gaijin drummer was very good. Nice performance :)

    返信削除
    返信
    1. Thank you for your message!
      A reply becomes slow and is sorry.
      Thank you for coming the other day. I remember you.
      By the way, it is the next booking, but has not been yet selected on account of the shop.
      Though I looked forward to with much effort, I am sorry.
      However, I would like a check of this blog because I will perform the booking in a different shop again next year if all right.
      Thank you.

      削除